Чому варто переходити до хмарної системи управління своїм засобом розміщення?

Хмарні технології стали останнім часом модним словом. Навіть експерти кажуть, що «Хмара – це нова норма». 

Але насправді ця новинка не дуже то і нова; хмарна технологія існує вже досить давно. Просто пандемія COVID-19 прискорила її популяризацію, зробивши її одним із найважливіших аспектів технологічної складової бізнесу. 

Чи так само ця технологія важлива і для готелів? 

Відповідь – ТАК! 

Ми спробуємо торкнутися всіх основних моментів, а також зазначимо кілька вагомих причин для переходу до хмарної системи управління готелем. 

Недоліки стаціонарної системи управління 

Ось деякі основні недоліки традиційної системи управління готелем.  

  • Потрібна складна технологічна інфраструктура. Від апаратного забезпечення до локальних серверів та різних ліцензій для кожного користувача. 
  • Якщо ви хочете керувати кількома засобами розміщення, вам потрібно встановити програмне забезпечення готелю в кожній операційній системі, яка використовується на окремих комп’юиерах, отримати ліцензії, а також окремо оновлювати їх (у разі потреби). 
  • Ризик втрати даних зростає, якщо встановити готельне програмне забезпечення на різних операційних системах. 
  • Таким системам управління засобами розміщення бракує гнучкості, тому що для управління всіма операціями менеджеру завжди потрібно перебувати безпосередньо на об’єкті. 
  • Також, такі системи управління порівняно дорогі, якщо враховувати усі технічні вимоги. 
  • Не кажучи вже про те, що якщо вам необхідна тісна співпраця з іншими підрозділами вашого об’єкту, вам потрібна інтеграція. Однак, інтегрувати інші інструменти та модулі – це задача з непростих. 

Цих недоліків більш ніж достатньо для готелів, щоб замисоитися про використання зручних та гнучких систем управління. Інвестувати в систему, яка передбачає доволі багато складних ситуацій та витрат, точно не є правильним вибором. 

Причини перенести систему готельного менеджменту у хмару 

Майбутнє готельних технологій наближається до нових рівнів швидше, ніж хтось міг передбачити. 

Хмарна система управлыння готелем безумовно, є однією із перелічених технологій, оскільки забезпечує масштабованість, доступність та безпечність ведення бізнесу. І готелі мають зрозуміти це якомога швидше. 

Отже, ось перелік усіх причин, чому варто обрати хмарну систему менеджменту засобів розміщення для свого готелю та відмовитись від олдскульних застарілих систем управління. 

1. Заощаджує ваші кошти  

Само собою зрозуміло, що переваги хмарного програмного забезпечення для готелів є величезними. І одна з таких переваг полягає в тому, що вони набагато дешевші за традиційні. 

Вам не потрібно утримувати цілу купу технологій, купувати ліцензії, які коштують вам цілих статків, і платити за послуги з технічного обслуговування. Хмарне рішення усуває ці перешкоди на вашому шляху. Все, що вам потрібно – це комп’ютер або смарт-пристрій та стабільне з’єднання з Інтернетом. 

2. Дозволяє керувати готелем віддалено 

Як згадувалося у списку недоліків, традиційні системи вимагають вашої присутності у готелі. 

Оскільки хмарним системам управління потрібне лише базове підключення до Інтернету, ви можете керувати своїм готелем з будь-якого місця та в будь-який час. 

Ви зможете виконувати незліченну кількість завдань, таких як реєстрація, виїзд, створення звітів, бронювання та облік матеріальних ресурсів, навіть не відвідуючи ваш готель. 

Не кажучи вже про те, що ви можете отримати доступ до важливих даних безпосередньо з мобільного пристрою. 

3. Покращується з часом 

Мабуть всі знають про необхідність оновлення програмного забезпечення. Додатки на ваших мобільних телефонах з часом покращуються, оскільки розробники часто випускають оновлення з метою покращення взаємодії з користувачем. 

Те саме з хмарним програмним забезпеченням для готелів. Постачальники рішень постійно оновлюють свої продукти, щоб забезпечити вам найкращий користувацький досвід. 

Це означає, що вам не потрібно витрачати на це свій час і сили, і ви отримуєте всі оновлення, не платячи жодних додаткових грошей за оновлення програми, встановленої у вас.

Наприклад, коли було введено диференційований теристичний збір, багатьом компаніям довелося шукати спосіб як із цим впоратися. Готелям із хмарною системою управління  було не потрібно хвилюватися. Їх постачальники рішень відповідно оновили систему і нова функція стала доступною всім користувачам відразу. 

4. Пропонує легке та плавне розгортання 

Якщо ви бажаєте обрати стаціонарну систему управління, це з легкістю забере у вас кілька тижнів на розгортання. Від облаштування серверних приміщень до систем охолодження та боротьби з плутаними проводами – вас чекає важкий період. 

Однак, якщо ви вирішите впровадити хмарну систему управління, ви можете просто внести абонплату, пройти навчання та після цього ви будете готові до роботи в режимі реального часу. Ось як все просто! 

5. Полегшує перемикання та міграцію 

Хмарні системи досить зручні, коли ви вирішуєте перейти з однієї на іншу та мігруєте дані. Однак багатьом готельєрам здається, що це – те саме, що рухати гору. 

Що я буду робити, якщо втрачу всі свої дані? А як щодо всіх замовлень? А як щодо звітів? Всі ці запитання не дають готельєрам спокою. 

Хмарні системи роблять процес міграції даних дійсно простою справою авдяки експорту/імпорту даних Все, що міститься у старій системі, можна перенести в нову систему без жодних втрат під час переходу.

6. Дозволяє інтеграцію зі сторонніми рішеннями 

Для готелів важливо мати систему управління, яка дозволяє управляти кожним структурним підрозділом готеля. Інтегровані рішення забезпечують якраз саме це; вони дозволяють отримувати нові функції в існуючій системі. 

Більшість із хмарних систем управління мають відкритий API, що робить зручною інтеграцію зі сторонніми рішеннями. 

Ось деякі з найбільш поширених інтеграцій: 

7. Гарантує надійність та безпеку 

При традиційній установці сервер може бути фізично знищений – внаслідок людської помилки або у випадку форс-мажору. Це означає, що існує великий ризик втрати даних. Або хакер може потрапити у ваш комп’ютер та отримати всі дані. 

Натомість хмарні інфраструктури є більш захищеними. Вони мають передовий рівень безпеки та постійно контролюються, зменшуючи ймовірність втрати або крадіжки ваших даних. 

8. Покращує користувацький досвід ваших гостей 

Коли ми говоримо про користувацький досвід гостей, це стосується не лише того, як добре вони сплять вночі. Досвід гостей починається з самого моменту бронювання номеру у вашому готелі. 

Гості очікують, що підхід буде персоналізованим. Це може означати бажання, щоб їх називали по імені, або щоб у кімнаті була пляшка вина, або щоб всі операції у вашому готелі здійснювалися швидко та чітко. 

За допомогою хмарної системи управління ви можете досягти всього цього та багато іншого. Щоразу, коли гість бронює номер у вашому готелі, ви можете збирати його/її дані та використовувати їх для надання виняткових послуг. 

Вся справа у використанні вподобань ваших гостей та даних про їхню поведінку в правильний спосіб, аби забезпечити їм чудовий досвід. 

9. Підвищує ефективність роботи персоналу 

Хмарна система управління готелем зменшує необхідність у великій кількості людських зусиль та підвищує ефективність роботи персоналу, оскільки більшість завдань автоматизуються. Це означає, що співробітники готелю зможуть отримати більше часу на те, аби використати його для покращення обслуговування гостей. 

Наприклад: Коли у вас є хмарна система управління готелем, що інтегрована з менеджером каналів, ви можете в режимі реального часу оновлювати наявніть доступних номерів та ціни на всіх каналах OTA. 

Ось ще один приклад. Хмарна система управління інтегрована з модулем бронювання дозволяє швидко активувати продажі всіх ваших спеціальних пропозицій на вашому сайті. Гості отримують можливість ознайомитися зі спеціальними пропозиціями, та одразу їх забронювати в он-лайн, а при умові інтеграції з платіжним шлюзом, і відразу оплатити. 

10. З легкістю управляє кількома засобами розміщення 

Уявіть, як важко вести управління, якщо мова йде про готельну мережу. Вам доведеться жонглювати між номерними фондами готелів, цінами, бронюваннями та різними структурними підрозділами. 

Крім того, складність може зрости, якщо ви використовуєте індивідуальні системи управління для кожного окремого засобу розміщення. 

Але коли ви використовуєте хмарну систему управління, ви позбавляєте себе усіх подібних проблем. Вам навіть не потрібно турбуватися, якщо ваші засоби розміщення знаходяться в різних місцях. Адже ви можете керувати всіма ними з однієї платформи. Не важливо, чи йде мова про моніторинг персоналу, управління номерним фондам, управління цінами, взаємодія з точками реалізації послуг або робота з гостьовими запитами, – хмарне рішення може робити все це простим перемиканням у інтерфейсі об’єкту, з яким ви хочете у даний час працювати.

Поширені запитання 

Як перейти до використання хмарної системи управління готелем? 

Щоб перейти до хмарного рішення, спочатку потрібно обрати правильного постачальника технології. Ці постачальники рішень мають необхідний системний процес, який допоможе вам перейти від вашої застарілої системи до хмари. Вони проведуть вас на кожному кроці міграції та переконаються, що ви не втратите жодних даних. 

Коли слід переходити до хмари? 

Відразу! Тому що немає сенсу вкладати гроші в традиційні системи, які створюють більше складнощів, ніж переваг. Хмара – це сьогодення та майбутнє. А переваги хмарних готельних рішень просто першокласні. Готелі, які мігрують до них, отримають свою вигоду. 

Де зберігаються хмарні дані? 

Ваші дані зберігаються на серверах, які належать іншим компаніям, котрі є надзвичайно безпечними та надійними. Ці сервери надійно захищені та дотримуються всіх необхідних протоколів для збереження ваших даних у безпеці. 

Дізнатися про хмарну систему управління готелем RoomsWizard PMS