Які переваги отримує готель з Google Hotel Ads?

Google Hotel Ads

Що таке Google Hotel Ads? 

Google Hotel Ads — це система метапошуку готелів, яка керується Google та інтегрована з іншими службами компанії, включаючи її основну пошукову систему, службу Google Maps та службу на базі штучного інтелекту Google Assistant. Запуск системи в роботу відбувся у 2011 році, та раніше вона була відома під назвою Google Hotel Finder. 

Система являє собою інструмент, який дозволяє користувачам шукати та бронювати номери в готелях через Google, Google Places або Google Maps, а також порівнювати розцінки, наявність місць за необхідними датами та відгуки інших гостей. 

Платформа працює шляхом представлення інформації про готелі та доступність номерів користувачам, які вводять відповідні пошукові запити безпосередньо у пошуку Google. Для кожної відображеної реклами готелю Google Hotel Ads також надає можливість швидко порівняти ціни на номери та пропонує посилання на різні платформи для здійснення бронювань, що дозволяє клієнтам знайти найбільш привабливий тариф з можливих. 

Що саме ця послуга пропонує користувачам (потенційним гостям)? 

Інформацію про ціни на готельні послуги, що дозволяє швидко прийняти рішення. 

Порівняння цін на готельні послуги, які виставляють онлайн-тур-агенції (OTA) та власний вебсайт готелю. 

Динамічні та свіжі дані про розцінки та наявність номерів, при цьому користувач може змінювати дати, на які він бажає зробити бронювання. 

Що краще: Google Hotel Ads чи Google Ads? 

Платформа Google Hotel Ads забезпечує чудовий спосіб підвищити помітність вашої реклами на сторінках результатів пошуку системи Google, але також важливо розуміти, що служба Hotel Ads відрізняється від основної служби Google Ads. 

Завдяки Google Hotel Ads в рекламі надається інформація про наявність номерів та поточні розцінки в режимі реального часу. Це також дозволяє користувачам порівнювати ціни з іншими платформами, які пропонують бронювання для того самого готелю. Найважливішим є те, що у разі відсутності в готелі вільних місць, які відповідають пошуковому запиту користувача, реклама для нього не відображатиметься. 

Натомість Google Ads є більш традиційною рекламною платформою, побудованою на моделі «оплата за кліки». Готелі та інші компанії створюють оголошення, а потім використовують платформу Google Ads для встановлення ставок за релевантними ключовими словами. Потім оголошення відображаються користувачам, які здійснюють пошук за цими ключовими словами, незалежно від поточної доступності номерів, при цьому готель платить за кожен створений клік. Система Google Hotel Ads націлена на створення бронювань, тоді як система Google Ads націлена на створення трафіку на сайт через кліки. 

У чому різниця між Google Hotel Ads та OTA 

Фундаментальна відмінність між Google Hotel Ads та онлайн-тур-агенціями (OTA) полягає в тому, що Google Hotel Ads є системою метапошуку. Це означає, що вона пропонує інформацію про пропозиції на інших платформах, включаючи OTA та вебсайти готелів, що дозволяє користувачам легко порівнювати ціни. 

Метапошукові системи готелів надають посилання на різні платформи, де користувачі можуть здійснювати бронювання. Для порівняння, OTA фактично продають номери від імені готелю, як правило, зберігаючи відсоток від доходу в якості комісійних. OTA отримують доступ до актуальної інформації про наявність пропонованих послуг та їхніх цін або з менеджеру каналів напряму від готелю, або підключаючись до глобальних систем дистрибуції. 

Для тих, хто працює в готельній індустрії, можливість зробити рекламу прямих бронювань помітною на сторінках результатів пошукової системи Google може бути привабливою. Без цього вебсайт вашого власного готелю може легко потонути серед результатів пошуку за списками OTA. Більш того, за бронювання, здійснені через OTA, вам необхідно сплачувати їм суттеві комісійні, тоді як у випадку прямих бронювань витрати значно менші.

Поки ви не приділяєте цьому питанню уваги, ваш готель рекламують та продають виключно посередники. Ось приклад готелю, який не представляє свою пряму пропозицію на Google Hotel Ads:

Та приклад готелю, який дає, поруч з пропозиціями від посередників, свою власну пропозицію. 

Якщо у першому випадку готель не надає потенційним клієнтам пряму пропозицію, то у другому випадку, надаючи свою власну пропозицію поруч з пропозиціями OTA, готель активно збільшує свої прямі продажі. 

Які переваги надає Google Hotel Ads? 

Окрім підвищення помітності вашого готелю в Інтернеті, використання Google Hotel Ads має ряд додаткових переваг, деякі з яких можуть допомогти в управлінні готелем та оптимізації доходу. 

1. Привабте подорожуючих, які шукають готель у певному районі  

Багато подорожуючих, які шукають готель у певному районі, почнуть свій пошук через Google, тому має сенс спробувати охопити цих людей, переконавшись, що ваш готель відображається в Google Hotel Ads. Рекламні оголошення не тільки включатимуть назву вашого готелю та ціни послуг, але й міститимуть посилання на системи бронювання, щоб клієнт міг швидко та легко забронювати номер. Крім того, реклама відображатиметься лише тоді, коли ви дійсно маєте вільні номери. 

2. Збільште кількість прямих бронювань, які генерує ваш готель 

Google Hotel Ads презентує інформацію про ціни з різних онлайн-платформ, що дозволяє клієнтам легко порівнювати ціни на номери, і ваш власний вебсайт може бути однією з них. Це може суттєво збільшити кількість створених вами прямих бронювань, замість надходження клієнтів, які здійснюють бронювання через онлайн-тур-агенції. Це вигідно, оскільки ви зможете зберегти більшу частину доходу від кожного бронювання через відсутність необхідності платити високу комісійну винагороду. 

3. Отримайте контроль над усіма аспектами подорожі вашого клієнта 

Коли клієнт бронює номер у вашому готелі через OTA або офлайн-тур-агенцію, третя сторона відразу стає учасницею подорожі вашого клієнта. Однак використання Google Hotel Ads для створення прямих бронювань може допомогти вам отримати контроль на всій дистанції. Система може допомогти вам з тим, щоб запропонувати клієнтам вищий рівень послідовності при наданні послуг, а також створює вам можливості для додаткових та перехресних продажів. 

4. Отримайте переваги від розширеного доступу до інформації про клієнтів 

Нарешті, використання Google Hotel Ads для збільшення прямих бронювань також має значний ефект, оскільки надає вам ціннішу інформацію про ваших клієнтів, зокрема їхні контактні дані. Коли вони здійснюють бронювання в онлайн-тур-агенції, інколи буває неможливо отримати ці дані, що може обмежити обсяг спілкування з клієнтом, який буде вам доступний до його гостювання, під час та після нього. Контактна інформація може допомогти з додатковими та перехресними продажами, а також в питаннях, пов’язаних з підтримкою вашої репутації. 

Підключення до служби Google Hotel Ads означає, що ваш готель стане видимим на кількох платформах Google. Нижче ви знайдете інформацію про ці платформи та про те, як саме вони можуть бути корисними для працівників готельної індустрії. 

Де саме ваш готель відображається в Google? 

1. Пошук Google 

Першим та найочевиднішим місцем, де буде рекламуватися ваш готель, є сторінки результатів пошукової системи Google, коли шукачем вводиться відповідний пошуковий запит. Користувачі зможуть побачити назву вашого готелю, перевірити наявність місць на певні дати та порівняти ціни на номери, що пропонуються різними OTA, а також власним вебсайтом вашого готелю. 

2. Google Maps 

Результати пошуку готелю також відображаються, коли користувачі здійснюють загальний або конкретний пошук, пов’язаний із готелем на Картах Google. На додаток до відображення варіантів готелів, платформа дозволяє користувачам натискати певні готелі, щоб дізнатися про них більше або забронювати номер. Крім того, розташування готелів показане на карті, що може бути вигідним у тому випадку, якщо це місце розташування є однією з ваших унікальних переваг. 

3. Google Assistant / Google Home 

Спосіб здійснення пошуку користувачами розвинувся з плином часу, та нині багато хто покладається на Google Assistant, який дозволяє користувачам здійснювати пошук за допомогою голосових або введених команд. Наприклад, користувач може запустити Google Assistant, а потім використати голосову команду: «Знайди мені готель у Львові». У такому випадку відобразяться відповідні готелі, підключені до Google Hotel Ads. 

4. Google Hotel Search 

Нарешті, ваш готель також буде відображатися на платформі Google Hotel Search (https://www.google.com/travel/hotels). Використовуючи цю службу, користувачі мають можливість ввести назву готелю або назву місця призначення, а також вказати дати свого планованого перебування та кількість гостей. Після цього Google покаже відповідні результати пошуку готелів. 

Як додати свій готель до Google Hotel Ads? 

Ви можете підключити свій готель до Google Hotel Ads використовуючи на своєму сайті модуль бронювання, який має інтеграцію з Google та авторизований виводити рекламу готеля. Таким модулем є RoomsWizard BE від компанії SmartPlanet. Не зволікайте, контролюйте ваші прямі продажі, та використовуйте можливості, які вам надає модуль бронювання RoomsWizard BE для максимізації прибутку вже сьогодні. 

Висновок: те, що ви можете продавати послуги свого готелю через Google, стає все більш важливим, якщо ви хочете і далі не відставати від конкурентів та сучасних тенденцій; саме для цього існує Google Hotel Ads. 

Використовуючи цей інструмент, ви можете збільшити прямий трафік, свій дохід, отримати кращу помітність, а також інформацію від ваших гостей для своєї бази даних та багато інших переваг. 

Ви зацікавлені в тому, щоб вести прямі продажі на Google та збільшити свій прибуток? Пам’ятайте, що наша система бронювання сертифікована Google для цього підключення. Зв’яжіться з нами за цими контактними даними:  

amoroz@smart-planet.com.ua

(044)3949417