
Система управління готелем (апартаментами) RoomsWizard PMS
Управління та контроль вашого готелю
Система управління RoomsWizard PMS допоможе вам автоматизувати і спростити роботу вашого готелю. Забудьте про складний інтерфейс, велика кількість особистих кабінетів і програм, і почніть контролювати роботу вашого засобу розміщення в одній системі.
Завдяки гнучким налаштуванням, ви зможете адаптувати систему під себе, а віртуальний помічник вчасно дасть цінні рекомендації для збільшення доходу і відповість на будь-які питання по роботі в системі.
Всі функції в одному особистому кабінеті
Шахматка
Відображає повну картинку щодо бронювань:
- Керуйте розміщенням гостей, переносячи мишкою бронювання за категоріями і номерами.
- Контроль завантаження за категоріями і номерами
- Актуальні бронювання зі статусами оплат
- Особливі відмітки про бронювання

Управління тарифами
Налаштування тарифів і управління їх доступністю:
- Оновлення цін: масове і щоденне
- Правила скасування тарифів
- Промо-коди
- Активація тарифів в модулі бронювання, каналах онлайн продажів (ОТА) і від стійки

Управління номерним фондом
- Автоматичне оновлення інформації про заброньовані і доступні номери
- Вивід номерів з продажу зі статусом “на ремонті”, який не позначиться на коректності статистики завантаження
- Аналізуйте дані про завантаження і вікно бронювання

Фінанси і звітність
- Звіт по платежах і доходах
- Звіт по завантаженню готелю
- Звіт комісії
- ADR, RevPAR, прибутковість по номерах
- Звіт за джерелами бронювання: кількість бронювань від каналів онлайн продажів.
- Всі звіти доступні онлайн і експорт в Excel

Справи
- Контроль бронювань, що надійшли, заїздів і виїздів гостей
- Постанова завдань персоналу – особливі побажання гостя
- Інформація про скасовані бронювання

Шаблони документів
Створіть шаблонні документи для процесів, що повторюються або використовуйте попередньо встановлені шаблони:
- Підтвердження бронювань
- Рахунки
- Договори

Mail-розсилки
Вбудований в PMS модуль для mail-розсилок дозволяє автоматизувати і прискорити процеси роботи з гостями:
- Лист після виїзду для стимулювання відгуків
- Інформація до заїзду і після виїзду, пам’ятка туриста або рекомендації до сезону
- Розсилка акцій і спеціальних пропозицій

IP-телефонія
Широкі можливості для роботи з лояльністю ваших гостей:
- Отримуйте повідомлення про вхідні дзвінки в RoomsWizard PMS з автоматичним доступом до деталізації замовлень;
- Вивчайте розширену звітність і деталізацію по кожному дзвінку;
- Додатково контролюйте якість обслуговування за допомогою запису кожної розмови.
