Як працює “Білборд ефект”?

billboard

В попередній публікації ми згадували про “Білборд ефект”.
Цього разу хочемо більш детально розкрити суть цього визначення.

Узагальнюючи, «Білборд ефект» означає, що навіть якщо гості знайшли ваш готель через онлайн-туристичне агентство (OTA), вони в кінцевому підсумку можуть вирішити забронювати безпосередньо у вас напряму. Перевага полягає в тому, що ви підвищуєте впізнаваність вашого бренду завдяки маркетингу OTA, але бронювання здійснюється напряму без комісії.

Наприклад, директор відділу продажів готелю «Море» в Одесі відчуває, що збільшення, яке він побачив у своїх прямих замовленнях, може бути пов’язане з «Білборд ефектом», спричиненим його посиленою присутністю в Інтернеті.
“Нещодавно ми додали ще один новий канал, але поки що не отримували жодного бронювання з нього. Однак, ми викликали додатковий інтерес для відвідування нашого сайту і наші прямі бронювання безсумнівно зросли, і їх вже навіть більше, ніж через OTA “, каже директор відділу продажів готею «Море».

Реєстрація на веб-сайтах OTA допомагає збільшувати присутність вашого готелю в Інтернет і підвищує його впізнаваність. Але якщо ви не приділяєте належної уваги вашому прямому каналу продажів, сайт вашого готелю неякісний, на ньому відсутній функціональний і зручний модуль онлайн бронювання, то вам не вдасться підвищити через нього кількість прямих бронювань.

Білборд ефект
Як працює “Білборд ефект”

Ось що ви можете зробити.

Задля збільшення «Білборд ефекту», необхідно попрацювати над вдосконаленням процесу онлайн-бронювання на сайті вашого готелю.
Процес бронювання безпосередньо на сайті готелю повинен бути більш простим і зручним ніж на сайті OTA. Крім того, пряме бронювання повинно давати гостю більшу цінність (наприклад, безкоштовний ранній заїзд або пізній виїзд, додаткова знижка на проживання, тощо).

1. Удосконалити процес бронювання.

Переконайтеся, що ви …

Зачепили готся за живе.

Найкращий спосіб продати – викликати позитивні емоції та бажання залишитися у вашому готелі, з тих причин, які найбільше відповідають емоційному стану гостя.
Це у значній мірі залежить від типу вашого готелю та від того, кого ви намагаєтеся залучити. Щоб викликати емоції, потрібно переконатися, наприклад, що гості хочуть уявити себе, як комфортно перебувають у вашому готелі, відпочивають у СПА зоні під час своєї відпустки. Забезпечте якісний медіаконтент на вашому сайті.
Переконайтеся, що ваш сайт містить вичерпну інформацію про місцевість – гості не будуть проводити весь часу в номері або ресторані готелю.

Зробили процес оплати зручним.

Багато потенційних клієнтів залишають сайт готелю саме з причини незручностей при оплаті послуг. Щоб запобігти цьому, ваш спосіб оплати на сайті повинен бути:

Повністю захищеним. Дві третини гостей переймаються безпекою при перенаправленні на платіжний шлюз.
Простим. Багато мандрівників кажуть, що часто зіштовхуються із занадто складною процедурою оплати.
Гнучким щодо валюти. Третина мандрівників відмовляться від онлайн оплати, якщо не можуть побачити остаточну суму у своїй локальній валюті.

Зменшили відчуття сумнівів

Щойно гість здійснить бронювання, вам потрібно зменшити відчуття того, що називається “сумнівом покупця”! Як? Підкріплюючи той факт, що вони щойно прийняли чудове і правильне рішення.
Система бронювання вашого готелю повинна надіслати автоматичний електронний лист з підтвердженням і всіма деталями бронювання відразу після того, як гість введе свої дані для оформлення бронювання.
Зазвичай при броюванні потрібна кредитна картка, тому метою цього електронного листа також є запевнення гостя в тому, що бронювання і оплата були успішними.

2. Знизьте свої тарифи для певної аудиторії


Для підвищення прямих бронювань ви можете надавати додаткові цінові переваги вашим прямим клієнтам, Отримання прямого бронювання навіть зі знижкою, буде всеодно більш вигідним для вас ніж бронювання з повною вартістю від посередника, адже посереднику ви сплачуєте 15-20% комісії. Також, ви можете давати додаткові переваги для певних аудиторій, шляхом надання промокодів для доступу до спеціальних тарифів, використовуючи для інформування FaceBook, Twitter, e-mail розсилки.
Не забудьте запросити клієнтів приєднатися до цих аудиторій за допомогою закликів до дії на сайті вашого готелю. Повідомте їх, що вони можуть отримувати спеціальні знижки та акції, недоступні деінде.

3. Зробіть ексклюзивні пакети, щоб зробити вашу пропозицію більш привабливою.


Ви можете підвищити цінність прямої пропозиції, додавши такі елементи, як безкоштовна парковка, квитки на місцеві події, безкоштовний ранній заїзд або пізній виїзд, тощо.
OTA може продавати тільки номер, але ви можете, за допомогою модулю бронювання, на власному сайті продавати додаткові послуги та наповнювати вашу пропозицію додатковими перевагами, тим самим роблячи пряме бронювання більш вигідним для гостя ніж бронювання на сайті OTA.

З приводу консультацій щодо каналів, які можна підключити за допомогою менеджеру каналів YieldPlanet та використання маркетингових функцій модулю бронювання RoomsWizard для підвищення прямих продажів, ви можете звертатися до спеціалістів служби підтримки за телефоном (044) 3949415 або по електронній пошті support@smart-planet.com.ua

З повагою,
Ваша команда Smart Planet
https://www.smart-planet.com.ua/
sales@smart-planet.com.ua
+380 (44) 394-94-15