Чотири поради для тих, хто не боїться, а робить

RoomsWizard

В останні роки спостерігається тенденція в он-лайн продажах: гості, які знайшли і вибрали готель на OTA, намагаються знайти особистий сайт готелю.
Більшість туристів, що використовують OTA для пошуку готелів, надалі шукають особистий сайт готелю.

Готелі, які активно співпрацюють з OTA і розширюють список он-лайн партнерів, спостерігають збільшення прямих продажів через власний сайт.

1. Про вас повинні знати. Збільшіть свою присутність в Інтернеті.

Приклад: ваш готель «Море» знаходиться в прекрасному місті Одеса. Гість, вперше загорівся бажанням відвідати Одесу, не знає про існування вашого готелю. Що він зробить? У пошуковій системі Google він введе: «готель в Одесі» і натисне на перші 3-4 посилання запропонованого списку. Швидше за все, це будуть сторінки Booking, Expedia, TripAdvisor, Hotels (можливі варіації). Подальші кроки гостя зрозумілі: він перейде на 2-3 сайти, задасть критерії відбору (зірковість, вартість і т.д.) і займеться пошуком. Потенційний клієнт, порівнюючи пару-трійку сайтів, не побачивши назву вашого готелю на початку списку, безсумнівно забронює вашого конкурента, чиє ім’я з’являлося частіше. Далі другої сторінки пошуку піде не кожен гість. Якщо ваш рейтинг не великий, то ймовірність бронювання вкрай мала.

Вердикт суворий: якщо ви працюєте з малим числом систем, то ваc просто не помітять серед великого числа готелів.

Висновок: розміщуйтесь на більшій кількості систем он-лайн бронювання, керуючи цінами і наявністю номерів, правилами продажу через менеджер каналів YieldPlanet. Канал приносить 1-2 бронювання на місяць? Повірте, розміщення на цьому каналі допомагає вам краще продаватися на інших сайтах, та підвищувати прямі продажі, як абсурдно б вам це не здалося на перший погляд.

2. Дотримуйтесь паритету серед каналів OTA. Дбайте про свій рейтинг

Приклад: готель «Море» продається на 5 сайтах, начебто справи йдуть добре, та рейтинг не великий. В чому справа? Найчастіше готелі помилково вважають, що рейтинг складається суто з відгуків гостей.

Проста ситуація: адміністратор готелю «Море» вирішує знизити ціни на 100 гривень. «Booking приносить багато бронювань – поміняю ціни там, На Agoda міняти нічого не буду – не страшно, а з HRS працювали ще до мене, боюся навіть заходити туди», – думає адміністратор. Змінює ціни на Booking, забуваючи, що в договорі з усіма системами готель погоджувався на гарантію кращої ціни (дотримання паритету цін – виставляння однієї і тієї ж ціни на різних системах бронювання). Що відбувається в цей час? Автоматичний моніторинг цін конкурентів системи X виявляє, що у Booking кращі умови продажу. Жодна система не орієнтована на втрату своєї комісії. Надаєте гірші умови каналу? Знайдуться ті, хто дотримується правил договору.
Результат: Ви падаєте в рейтингу. Найгірший результат: система може розірвати з вами договір.

Висновок: усвідомте важливість іміджу не тільки свого готелю, але і системи, що представляє ваш готель в онлайні. Дотримуйтесь паритету між сайтами OTA. Тим більше, що з менеджером каналів YieldPlanet це легко можна реалізувати.
Звертаємо увагу, що дотримання паритету важливо для каналів OTA, але на власному сайті завжди повинна бути найкраща пропозиція.

3. Використовуйте якомога більше тарифів і спецпропозицій. Будьте цікавіше!

Приклад: готель «Море» будучи прихильником стабільності і порядку виставляє ціни раз на рік. Так, ніякого головного болю! Однак, рівень завантаження готелю незадовільний. «Що я роблю не так?», – задається питанням директор.

Пояснення: онлайн = постійний рух. У той час як ви виставили ціни на рік вперед, ваші конкуренти поміняли ціни два рази за день. Для чого? Гість, що ретельно планує свою поїздку заздалегідь, швидше за все, не прийматиме миттєве рішення забронювати. Онлайн – той же ринок, покупці прицінюються. Ваш конкурент ставить ціну в 1000 гривень, клієнт прицінюється і йде. На наступний день, заходячи на сторінку того ж готелю, він бачить уже 900 гривень і вирішує забронювати номер, адже хто знає ?, може, ціна завтра підніметься. А в цей час, ще один потенційний клієнт, у якого різко змінилися плани, бронює готель «День в День» (за тарифом LastMinute). Ваші конкуренти запропонували знижку, комусь вона стала у нагоді.

Підсумок: обопільна перемога. Що в цей час робите ви? Просто чекаєте бронювання за стандартною ціною, в той час як готель на сусідній вулиці заробляє гроші.

Окрема розмова, спецпропозиції.

З практики: бронюючи готель, ми завжди ставимо головне питання: «У вас є знижки?». Більш неправильної відповіді, ніж «Киньте, які знижки? У нас і так дешево. Думаєте, ми спонукаємо готелі необгрунтовано знижувати ціни? Ні. Ми радимо бути гнучкими. У вас погане завантаження в вихідні дні? Створіть «Тариф вихідного дня», надайте 10% знижки. В результаті, обидві сторони виграють. У вас кожен день залишаються номера? Створіть тариф “LastMinute” – 30-40%. Гість в перспективі буде знати, що у вас можна зупинитися в той же день набагато дешевше, прямі контакти – ніколи не бувають зайвими.

Висновок: Всі ми любимо розпродаж в магазинах, чим онлайн – не той же торговельний центр? Думайте про своїх гостей, пропонуйте кращі умови. Бронювання не змусять себе чекати. Менеджер каналів YieldPlanet – найкращий інструмент для управління тарифами.

4. Збільшіть продажі через власний сайт

До чого прагнуть готелі? Вірно, всі готелі хочуть більше грошей. «Ех, мати б більше прямих клієнтів», – мріє директор все того ж готелю «Море», щомісяця направляючи 20% прибутку з онлайн-продажів на виплати комісії OTA. У чому ж справа? Використовуйте свій сайт. Люди, що давно подорожують, знають, що кращих умов, ніж безпосередньо на сайті готелю не знайти. Чи отримають вони щось більше, ніж автоматично надіслане підтвердження, бронюючи на сайті посередника? Сумнівно. Сайт готелю – інша справа. Сайт, в першу чергу – ваша візитівка. Деякі гості формують свою думку про готелі саме по сайту, і на основі цього вже вирішують бронювати чи ні. Більш того, гість, здійснюючи бронювання через модуль на вашому сайті, сподівається на пряму підтримку з будь-яких питань: сніданки, ліжечко для дитини, трансфер, тощо. А якщо у вас стоїть модуль онлайн-бронювання? Відмінно. Не потрібно чекати – миттєве підтвердження. Гість може йти і сміливо купувати квитки на автобус / поїзд / літак. Більш того, ваш сайт – необмежений простір для спецпропозицій, пакетів, акцій і додаткових послуг. Використовуйте можливості по максимуму.

З практики: «Та у нас сайт ніякий. Хто там забронює?», – відповідають деякі готелі на пропозиції щодо встановлення модулю бронювання. Відповідь очевидна – займіться сайтом, вкладіть час і кошти, просувайте усіма можливими способами (e-mail розсилка, соціальні мережі, пошукова оптимізація, тощо). Сайт – довгострокові інвестиції. Ви не пошкодуєте про виконану роботу, пожинаючи плоди своєї праці в майбутньому.
Готель будь-якого типу і розміру номерного фонду, хостел, мережа готелів, компанія з оренди житла можуть скористатися перевагами модулю бронювання RoomsWizard

З приводу консультацій щодо каналів, які можна підключити за допомогою менеджеру каналів YieldPlanet та використання маркетингових функцій модулю бронювання RoomsWizard для підвищення прямих продажів, ви можете звертатися до спеціалістів служби підтримки за телефоном (044) 3949415 або по електронній пошті support@smart-planet.com.ua