10 порад, які допоможуть підвищити прямі продажі готелю за допомогою модуля бронювання RoomsWizard від компанії SmartPlanet

Ми сподіваємося, що у вашого готеля вже є модуль онлайн-бронювання RoomsWizard. Давайте розберемо кілька секретів, за допомогою яких можна збільшити кількість прямих бронювань.

1. Використання різноманітних спецпропозицій – основний засіб збільшення продажів.

Бронювання з модуля – це ваші прямі продажі, і ви не платите велику комісію як у випадку з іншими сайтами посередниками (OTA). Тому, щоб вигідно відрізнятися від систем онлайн-бронювання, запропонуйте гостю додаткову вигоду, використовуючи спеціальні пропозиції.

Нижче – найпоширеніші з них:

  • три доби за ціною двох;
  • знижка при бронюванні в день заїзду (Last minute);
  • знижка на тривалі бронювання (Long Stay);
  • знижка при ранньому бронюванні (Early bird).

Ви можете поглянути на свій список бронювань і побачити, що, наприклад, у вас прекрасно продаються суботи. Чому б не почати продавати разом з ними і сусідні дні тижня, встановивши обов’язковий термін проживання в два-три дня мінімум? Таким чином, створюється Тариф вихідного дня.

Розділ маркетинг в модулі бронювання RoomsWizard дозволить вам налаштувати акції будь якого типу з урахуванням всіх передбачених вами правил продажу та політик гарантії та скасування.

2. Покажіть гостю його фінансову вигоду.

Якщо ви застосовуєте на певні періоди знижки або акційні ціни, використовуйте функціонал перекреслення старої ціни, тим самим показавши гостеві його пряму вигоду. Якщо ціна зі знижкою вказується без перекреслення старої ціни, новому гостю на сайті буде неможливо оцінити вигоду, оскільки він зазвичай не знайомий з вашими стандартними цінами.

Ви можете активувати функцію показування ціни до знижки й після у загальних налаштуваннях модуля бронювання RoomsWizard.

3. Дозвольте сімейним парам з дітьми зручно підібрати для себе варіант розміщення.

Якщо у вас в готелі є можливість ставити додаткові ліжка в номери, надайте гостям можливість їх вибрати в процесі бронювання, тим самим дозволивши визначити індивідуально, чи хочуть гості щоб їхні діти розміщувалися на ліжку з батьками або на окремому ліжку. Ціна за розміщення може відповідним чином змінюватися, в залежності від політики готелю з надання додаткового ліжка. В загальних налаштуваннях модуля бронювання RoomsWizard ви можете визначити кількість доступних додааткових ліжок (їх наявність враховується при бронюванні); кількість дитячих ліжок; платна чи безкоштовна дана послуга; нараховується додатково харчування чи ні при розміщенні на додаткових ліжках; враховувати чи ні знижку на додаткові місця, якщо застосовується знижка до основного розміщення. 

4. Зробіть деякі послуги опциональнимі, тим самим, знизивши свої тарифи.

Добре, коли у гостя при бронюванні є можливість відмовитися від якихось опцій, тим самим, знизивши вартість бронювання. Наприклад, щоб зробити ціну за номер більш привабливою для клієнта, зробіть основний тариф без сніданку, а сніданок опцією, яка може бути обрана гостем додатково. Модуль бронювання RoomsWizard дозволяє додавати багато різних опцій харчування. Ви можете запропонувати гостю сніданок, напівпансіон або повний пансіон. Крім того, ви можете додатково налаштувати чи застосовувати знижку на харчування, якщо надається знижка на розміщення; визначити окрему вартість харчування для дітей; визначити чи однакова вартість харчування при розміщенні на основному та додатковому місці.

5. Впізнавайте ваших постійних і корпоративних клієнтів і надавайте їм персональні знижки за допомогою промо-кодів.

Функція промо-кодів корисна готелям, які працюють з постійними клієнтами: корпоративними, індивідуальними або турфірмами. Всі типи клієнтів зможуть отримувати свої власні ціни, ввівши унікальний промо-код на модулі бронювання RoomsWizard.

Ви можете видавати промо-коди гостям при виїзді, розсилати їх поштою, використовувати в рекламі, влаштовувати лотереї та багато іншого. Промо-коди можуть бути як одноразові, так і багаторазові (ви можете визначати яку кількість разів може бути використано конкретний промо-код). Знижка по ним може змінюватися в залежності від сезону. В якісь періоди промо-код може бути не активний.

Промо-коди – це також зручний спосіб надавати кращі тарифи своїм гостям, дотримуючись при цьому паритету цін з системами бронювання.

6. Продаж додаткових послуг збільшує вартість бронювання.

В модулі бронювання RoomsWizard ви можете запропонувати гостю вибрати додаткові послуги, тим самим підвищивши вартість бронювання. До додаткових послуг відносяться: трансфер, візова підтримка, екскурсійне обслуговування і т.д. Чим різноманітніше вибір, тим більше спокуса гостя щось замовити. Крым того, ви можете в налаштуваннях кожноъ окремоъ послуги визначити чи нараховуэться вона один раз на весь перыод проживання, або в залежності від кількості гостей і ночей. Також можна додати опції послуги (наприклад, різні типи автомобіля для трансферу). 

7. Утримайте гостя в разі якщо на запитуваний період немає вільних номерів.

За допомогою функції «Лист очікування» в модулі бронювання RoomsWizard, гість може залишити свій запит. Надалі, якщо у вас будуть скасування і з’являться вільні номери, гість автоматично отримає повідомлення про те, що з’явилися номери на потрібну йому дату і зможе продовжити бронювання на вашому сайті, перейшовши за посиланням із повідомлення.

8. Зробіть бронювання на вашому сайті максимально зручним і простим для гостя.

Зазвичай, перед тим як здійснити замовлення, гість відвідує сторінку з описом номера. Розміщуйте на сторінках віджети (кнопка «Забронювати»). Таким чином, вибравши номер, гість отримає в модулі RoomsWizard результат конкретно по цьому номеру, а не весь список номерів, в якому йому знову прийдеться шукати ту категорію, яка йому сподобалася. Теж стосується спеціальних пропозицій і акцій. На кожній відповідній сторінці сайту з описом варто розміщувати Call to Action – кнопку «Забронювати».

9. Використовуйте якомога більше мов.

Чим більше мов вашої цільової аудиторії ви будете використовувати, тим більше замовлень від іноземців ви будете отримувати. Зрозуміло, що багато іноземців говорять по-англійськи, проте, якщо німець прочитає опис вашого готелю на німецькій мові, це може стати визначальним фактором у вирішенні, який готель він забронює. Модуль бронювання RoomsWizard підтримує 14 мов. 

10. Просіть гостей гарантувати бронювання, щоб убезпечити себе від скасувань і незаїзду.

Модуль бронювання RoomsWizard дозволяє налаштовувати різні способи гарантії бронювання:

  • Запит інформацію про кредитну картку. Ви можете зберігати дані кредитної картки гостя як гарантію заїзду. У разі no-show ви завжди зможете списати встановлену суму штрафу з карти;
  • Вимога передплати. Ви можете запитувати передоплату, активувавши в модулі бронювання  RoomsWizard одну з платіжних систем. Певна сума буде списуватися прямо в процесі бронювання і моментально надходити на рахунок готелю. В налаштуваннях політики гарантії до тарифного плану ви можете визначити чи буде певний процент передплати, або повна сума за увесь період проживання.
  • Виставлення рахунку. Разом з підтвердженням бронювання, гість отримає рахунок для проведення банківського платежу. 

З приводу консультацій щодо використання маркетингових функцій модуля бронювання RoomsWizard для підвищення прямих продажів, ви можете звертатися до спеціалістів служби підтримки за телефоном (044) 3949415 або по електронній пошті support@smart-planet.com.ua

З повагою,
Ваша команда Smart Planet
https://www.smart-planet.com.ua/
sales@smart-planet.com.ua
+380 (44) 394-94-15