В умовах, коли зараз в Інтернеті представлена величезна кількість порталів для бронювання готелів, сайту готелю доводиться конкурувати за право надати свій ресурс споживачеві для бронювання. Особливо актуально це в поточних умовах економії, коли важливо оптимізувати власні витрати. Вигоди стимулювання продажів на власному сайті для готелю очевидні. Уявімо, що номер у якомусь готелі для гостя коштує 2000 гривень за ніч, і бронювання відбувається безпосередньо на сайті готелю. У цьому випадку готель отримує повну вартість ночі за мінусом незначних витрат на обслуговування сайту.
У разі ж, коли споживач звертається до сайту-посередника, готель отримує значно менше коштів, якщо бути більш точним – близько 1500-1700 гривень, так як маржа посередника зазвичай складає 15-25% від ціни, яку платить кінцевий споживач. Таким чином, посередник заробляє, а готель втрачає на цій угоді до 25% ціни тільки тому, що був обраний непрямий канал бронювання.
Для того щоб максимізувати використання веб-сайту як каналу бронювання, менеджмент готелю повинен слідувати певним алгоритмам. У спрощеному вигляді його можна представити у вигляді замкнутої послідовності: генерування попиту (більше відвідувань сайту, кліків) – підвищення ступеня корисних відвідувань (більше проданих номерів) – оптимізація доходів (максимізація доходу на одне бронювання) – утримання клієнтів (програми лояльності, підтримання відносин) – генерування нового попиту.
Веб-сайт готелю – єдиний онлайн ресурс, який ви контролюєте повністю як з позиції ціноутворення, так і з позиції пропонованих послуг. Модуль бронювання RoomsWizard допоможе підвищити прямі продажі через сайт вашого готелю.
З повагою,
Ваша команда Smart Planet
sales@smart-planet.com.ua
+380 (44) 394-94-15