Як можна збільшити кількість сімейних бронювань через ваш вебсайт?

RoomsWizard BE

Вже наступного тижня починається літо, і мрія про відпочинок та пригоди поступово починає перетворюватися на те, що являє собою потенційну реальність. Люди мріють, вивчають та бронюють свої наступні місця відпочинку у рідній країні. До числа цих мрійників входять сім’ї, котрі цього літа складуть величезну частину ринку відпочинку! Аби збільшити кількість сімейних бронювань, вам потрібно переконатись, що в Інтернеті ваш готель створює враження «місця для сімейного відпочинку». 

Як переконатись, що ваш готель в Інтернеті виглядає як «місце для сімейного відпочинку»? 

Визначте та підкресліть унікальні особливостівашоїпропозиції 

Цей крок є першим та вирішальним, оскільки, здійснивши його, ви зможете виокремити ваш бізнес на фоні інших об’єктів, які конкурують на ринку сімейного відпочинку. Подумайте про створення сімейного розділу на вашому вебсайті саме для того, аби виділити ці унікальні продажні характеристики, та створіть посилання на цей розділ на вашій домашній сторінці. Зверніться до свого відділу бронювання, щоб отримати огляд питань, котрі клієнти задають їм по телефону, аби висвітлити відповіді на найпоширеніші питання на своєму сайті. 

Питання, на які потрібно буде відповісти, можуть включати щось на зразок наступних:

  • О котрій годині мені найкраще буде обідати? 
  • Чи зможе моя сім’я користуватися місцями для розваг та відпочинку? 
  • Які у вас правила щодо безпеки та охорони здоров’я у зв’язку з Covid-19? 

Візуальна складова, як завжди, є дуже важливим елементом під час продажу вашої пропозиції. Переконайтесь, що у вас є необхідні зображення, котрі демонструють ті сторони вашого готелю, котрі приваблюють сімейних відпочивальників, а саме сімейні номери, клуб для дітей, басейн тощо. 

Збільшення кількості сімейних бронювань на вашому вебсайті 

  • Коли ви визначитесь із правильним контентом та інформацією, яку слід розмістити на сімейній сторінці вашого сайту, подумайте, як саме вона відображається – це так само важливо, як і сама інформація, яку ви надаєте. Зробіть так, щоб сторінка була легкою для читання. Це може означати використання маркованих списків, виділення конкретних слів, використання абзаців замість відображення одного довгого кремезного текстового блоку інформації. 
  • Розкажіть про дрібниці! Такі речі, як наявність Смарт ТВ та доступ до Netflix у вашому номері, не можна недооцінювати. Це саме ті речі, яких прагнуть люди аби зробити свій відпочинок максимально повним, дрібниці здатні приносити нам більше радощів, ніж будь-що інше. 
  • Переконайтесь, що відображаються всі підходящі типи номерів. Якщо це можливо, можете, додайте план ваших сімейних номерів та суміжних з ними кімнат/приміщень, аби ваші сімейні клієнти могли наочно уявити розташування всього, що їх оточуватиме. 
  • Переконайтесь, що до налаштувань типів номерів у вашому модулі бронювання включені всі можливі варіації розміщення, що необхідні для сімї, наприклад, 1 дорослий, 1 дитина, або 2 дорослих, 3 дитини тощо. 
  • Включіть до переліку всі дрібні деталі, що стосуються таких речей, як розкладні ліжка для використання у приміщеннях, розкладні ліжка для кемпінгу, дитячі ліжечка, двомісні/ одномісні номери. Ці речі можуть здаватися незначними, але вони мають значення! 
  • Спробуйте зробити відповідний акцент та детально висвітліть місцеві атракціони для сімейного відвідування, що розташовані навколо вашого готелю.

Чи є ваші ціни привабливими для сімейного ринку? 

Не забувайте про конкурентноздатність! Споживачі, в даний час надзвичайно чутливі до цін. Обов’язково перегляньте свою цінову політику. Якщо у вас все ще залишається багато вільних номерів на певні дати, тоді зараз можна було б запропонувати певні знижки, а потім поступово підвищувати ціну; це буде краще, ніж тримати її на надто високому рівні спочатку, а потім в паніці швидко скидати ціни в останню хвилину. Якщо ваші ціни на літо занадто високі, це не зробить вам доброї послуги. Наразі на ринку багато конкурентів! 

Чи є зручним ваш процес бронювання для сімейних клієнтів? 

Тепер перейдемо до нашого клієнта. Вам потрібно максимально спростити механізм он-лайн бронювання, аби ваші гості відразу поринули у процес бронювання та легко забронювали своє місце відпочинку! 

  • Переконайтесь, що під час бронювання ваших сімейних номерів у замовлення можуть бути додані діти, а не лише 2 дорослих. 
  • Враховуйте вік дітей – чи можете ви, наприклад, створити різні вікові категорії гостей для немовлят (0-3 роки), дітей (4-12 років) та підлітків (13-15 років)? В модулі бронювання RoomsWizard BE ви легко зможете створити необхідні групи гостей. 
  • В тих тарифних планах, де на розміщення дітей немає додаткових витрат, чітко окресліть це в описі тарифного плану. 
  • У тарифних планах, в котрі включаються діти, детально розкажіть в описі тарифного плану, що саме включено за додаткову вартість. Переконайтесь, що додаткові послуги є конкурентоспроможними та видаються клієнту цінними! 
  • Подивіться на інші типи номерів, де є можливість додати дітей до переліку гостей: чи правильно вони налаштовані, і чи запропонували ви можливість обрати додаткове ліжко, якщо його можна поставити у номер? Модуль бронювання RoomsWizard BE дозволяє враховувати наяність доступних в готелі додаткових ліжок і пропонувати їх тільки в обраних категоріях номерів.
  • Перегляньте опис вашоих номерів – зробіть маркований перелік переваг номеру для більш чіткого і легкого сприйняття.
  • Подумайте про додавання інформації про розташування точок атракції, наприклад «10 хвилин їзди до парку» або «5 хвилин пішки до найближчого пляжу». Пам’ятайте, що зручність – це головне для батьків! 
  • Переконайтеся, що ви завантажили світлини ваших типів номерів. 
  • Важливо пам’ятати, що до заголовка тарифного плану слід включити важливі деталі вашого пакету послуг. Наприклад «Сімейний тариф з включеним харчуванням та відвідуванням пляжу”
  • Додайте поле «спеціальні запити», щоб під час бронювання гості могли додати будь-які примітки щодо тих речей, котрі будуть їм потрібні під час гостювання. 
  • Закінчивши завантаження тарифних планів, дістаньте свій мобільний телефон та пройдіть самостійно весь процес бронювання на вашому вебсайті, щоб переконатися, що всі нюанси мають сенс! Більш ніж 70% трафіку на готельних сайтах приходить з мобільних пристроїв. 

На які акції слід націлити сімейних клієнтів? 

Всі ми пройшли через багато що за останній час, і всі ми втомилися. Намагайтеся позиціонувати себе на одному рівні з людьми, котрі можуть бути вашими потенційними клієнтами, і котрі почуваються так само, як і ви. Це допоможе вам у виборі правильної тональності та передачі відповідних меседжів. Покладіть потреби своїх гостей в основу ваших рекламних акцій. 

  • Використовуйте чуйні заголовки кампаній, щоб привернути увагу гостей, наприклад: «Дозвольте нам доглянути за вами цього літа!», «Заново відкрийте приховану красу нашого краю!», «Мрійте зараз! Завітайте до нас скоріше!» 
  • Зосередьтеся на поширених пошукових словах та ключових словах із великою кількістю пошукових запитів, таких як «сімейний відпочинок», «сімейні канікули» та «готелі для сім’ї» 
  • Продемонструйте сильний список додаткових зручностей, таких як: клуб для дітей, вечора кінопереглядів, іграшки / ігри в номері, Netflix тощо 
  • Приверніть увагу цінною пропозицією: «Безкоштовний сніданок», «Діти їдять безкоштовно», «Діти залишаються безкоштовно в середині тижня», «Привітальний напій / безалкогольний коктейль під час заїзду», «Ранній заїзд / пізній виїзд» тощо. 
  • «Забронюйте напряму та отримайте знижку 10% у готельному ресторані / барі!» – це заохочує гостей не лише забронювати ваш номер, але й також залишитися та поїсти у ресторані вашого готелю 
  • Секретні пропозиції (промо-коди), що пропонують знижки постійним гостям – «На знак подяки за вашу лояльність ми підготували для вас секретну пропозицію цього літа!» 
  • Пакети «все включено» для сімей з малими дітьми, наприклад, пропозиція 2 ночівлі та сніданки та 2 обіди 
  • Забезпечте гнучкість та пропонуйте пакети «лише ночівлі та сніданки» для сімей із старшими дітьми 
  • Створіть пакети для сімей з дітьми раннього підліткового віку, які вже занадто дорослі для дитячого клубу, але можуть зрадіти іншим активностям, наприклад, «Вечорам кінопереглядів» 
  • Понизьте ціну на недільне гостювання влітку – «Залишайтеся у нас довше, подовжте свій літній вікенд та отримайте спеціальну ціну! Недільна знижка 30%!» / «Недільна ночівля» 
  • Немає вільних місць у вихідні дні? Змініть ціни між серединою тижня та вихідними – «Уникніть натовпу, завітайте до нас між неділею та четвергом, та отримайте спеціальну ціну! Знижка до 30%» 

Все це дуже легко реалізувати за допомгою модуля бронювання RoomsWizard BE

Маркетинг вашого меседжу 

  • По-перше, переконайтесь, що вся ваша маркетингова активність в оффлайні підтримуються потужною онлайн-кампанією, та на всіх платформах зберігається узгодженість. 
  • Проведіть кампанію на Facebook / Instagram, націлену на місцевих батьків з дітьми до 12 років або підлітками. Це потужний ринок для націлювання на Facebook, тому для вас важливо скористатися ним. 
  • Підтримуйте сильну органічну присутність у соціальних мережах, демонструючи всі ваші зручності – ваші клієнти будуть шукати по всіх каналах! 
  • Надсилайте регулярні електронні листи з сильними заголовками, пропозиціями та змістом. Переконайтеся, що меседж вашої пропозиції є однаковим та послідовним на всіх каналах – використовуйте однакові зображення та меседжи. 
  • Підкріпіть свої пропозиції в соціальних мережах та електронні розсилки потужною кампанією ремаркетингу в Google Ads, нагадуючи всім тим, хто побував на вашому сайті, але не здійснив бронювання, повернутися та завершити його! 
  • Переконайтесь, що ви використовуєте будь-які маркетингові цільові сторінки, які у вас є, та спробуйте спрямувати відповідний трафік на ці сторінки. 

Сподіваємося ці поради будуть для вас корисними та допоможуть залучити більше сімейних туристів у літній період.