Повний інструктаж щодо каналів дистриб’юції для готелю

Коли мова заходить про дистриб’юцію, у вашого готелю є декілька опцій. Ви можете отримувати прямі бронювання через свій вебсайт або по телефону, розміщуватися на сайтах онлайн-бронювання Інтернет агентств подорожей (OTA), а також користуватися безліччю інших каналів для просування свого бізнесу. Але щоб максимізувати прибуток вашого готелю, надзвичайно важливо використовувати поєднання каналів, які відповідають потребам вашого цільового ринку (або ринків). 

Нижче ми розглянемо кілька найпопулярніших каналів дистриб’юції готелів, а також стратегії та приклади використання цих каналів. 

Що таке канал дистриб’юції для готелю? 

На найвищому рівні канал дистриб’юції для готелю – це майданчик,  розташований де завгодно, онлайн чи офлайн, на котрому засіб розміщення може продавати свої номери потенційним клієнтам. Прикладами каналів дистриб’юції для готелів є готельні вебсайти, Інтернет агентства подорожей (OTA), глобальні системи дистриб’юції (GDS), сайти метапошуку, прямі бронювання по телефону тощо. 

Як побудувати стратегію дистриб’юції: 

Стратегія дистриб’юції для  вашого готелю – це план бронювання номерів задля отримання прибутку за допомогою різноманітних каналів. Правильна для вас стратегія буде враховувати ваші ціни, цільову аудиторію, місце розташування, маркетингові ресурси тощо. 

Щоб створити правильну стратегію для вашого готелю, вам слід враховувати кілька ключових речей: 

  • Визначте свої бізнес-цілі. Метою більшості стратегій дистриб’юції для  готелів є підвищення видимості для ваших гостей, тим самим збільшуючи кількість замовлень. Переконайтеся, що ваша стратегія дистриб’юції відповідає вашим цілям продажів і цільовим показникам. 
  • Знайдіть свою цільову аудиторію. Ваш бренд, швидше за все, буде привабливим для певних демографічних груп і типів клієнтів, та буде менш привабливим для інших. Ваша стратегія дистриб’юції має враховувати вашу аудиторію, аби ваша видимість була найкращою для вашого цільового ринку. Наприклад, деякі канали, як-от бронювання по телефону, приваблюють переважно літню аудиторію, тоді як такі канали, як прямі бронювання в соціальних мережах, можуть бути більш привабливими для молодшої аудиторії. 
  • Порівняйте ключові показники різних каналів. Після того, як ви визначите, які показники важливі для вашого готелю на основі ваших цілей і завдань, вам потрібно буде порівняти їх у своїх каналах дистриб’юції. Деякі канали забезпечать більшу видимість, ніж інші, але також можуть мати більшу вартість або меншу маржу. Правильна стратегія поєднує видимість, прибутковість та оптимізоване донесення меседжу про ваш бренд («бренд-меседжінг»). 
  • Тестуйте та оптимізуйте з часом. Ваша стратегія дистриб’юції не повинна бути статичною. Вам слід постійно тестувати нові канали, оптимізувати існуючі та переконуватися, що ваші основні канали дають прибуткові результати. 

Популярні види готельних каналів дистриб’юції: 

1. Прямі бронювання через вебсайт  

Якщо ваш готель працює подібно до більшості інших, ваш вебсайт, ймовірно, є основним джерелом для отримання прямих бронювань. Прямі бронювання часто є більш прибутковими, з більшою імовірністю призводять до повторних відвідувань, а також є краще оптимізованими для апселлiнгу. Через це більшість готелів вважають свій вебсайт каналом дистриб’юції №1 у своїй дистриб’юторській  стратегії. 

Ваш вебсайт пропонує багато можливостей для підкреслення ваших унікальних переваг, демонстрації вашого засобу розміщення з використання високоякісних зображень, та підвищення зацікавленості за допомогою відео, інтерактивного контента та відгуків. 

Щоб збільшити кількість прямих готельних бронювань, переконайтеся, що мобільна версія вашого вебсайту оптимізована для здійснення простих і швидких бронювань. Зараз багато гостей шукають та бронюють готелі на мобільних пристроях, навіть не відкриваючи веб-браузер на комп’ютері, тож вам точно не бажано упустити цю бізнес-можливість. 

Отримати сучасний сайт вам допоможе RoomsWizard WEB

Вам також потрібно переконатися, що ваш вебсайт оптимізований для пошукових систем та містить терміни, що стосуються місцеположення, які необхідні для збільшення його видимості. Чітка навігація, адаптивний дизайн та безперебійне бронювання підвищать шанси, що гості оберуть цей канал готельної дистриб’юції, саме завдяки його особливим цінним якостям. 

Модуль бронювання RoomsWizard BE допоможе зробити бронювання для ваших гостей максимально зпучним та швидким

Читайте також як готелям отримати більше прямих бронювань завдяки Google Hotel Ads

2. Прямі бронювання по телефону 

Деякі демографічні групи цільової аудиторії, наприклад літні люди, туристичні агенти та організатори подій, можуть вважати, що пряме бронювання по телефону є найбільш корисним способом встановити зв’язок з вашим готелем. Це особливо актуально, якщо у потенційних клієнтів є конкретні запитання, пов’язані з їх перебуванням, або якщо їхнє бронювання якимось чином ускладнене. 

Ваш кол-центр, лінія бронювання та стійка реєстрації – це канали, які пропонують можливість людського зв’язку та індивідуального обслуговування клієнтів. Переконайтеся, що ваш персонал навчений приймати бронювання, навіть якщо гість дзвонить на стійку реєстрації. 

Цей канал дистриб’юції часто є недорогим, оскільки це пряма лінія зв’язку з вашими гостями. Ви також можете отримати цінний відгук на цьому каналі, оскільки матимете можливість почути, чому саме гість зробив бронювання (або чому він вирішив його не робити). 

3. Інтернет агентства подорожей (OTA)

Без них ніяк не обійтися: Інтернет агентства подорожей є всюдисущою і невід’ємною частиною процесу бронювання готелів. Такі сайти, як Booking, Priceline, Expedia і Orbitz, мають величезну аудиторію та пропонують чудовий спосіб охоплення тих гостей, котрих ви інакше могли б і не охопити. 

Ви не маєте повного контролю над тим, як саме Інтернет агентство подорожей доносить меседж вашого готелю, але ви можете оптимізувати свою пропозицію за допомогою фотографій, підкреслити певні зручності та запропонувати привабливі ціни для аудиторії Інтернет агентства подорожей. Аби зменшити ваші витрати, вам слід зосередитися на тих Інтернет агентствах подорожей, які ваша цільова аудиторія використовує та розуміє. 

4. Глобальні системи дистриб’юції 

Глобальні системи дистриб’юції (GDS) є важливим каналом дистриб’юції для здійснення зв’язку з туристичними агентствами. Турагенти використовують цю систему, щоб переглядати готелі, їхні тарифи та перевіряти наявність місць. До відомих глобальних систем дистриб’юції належать Amadeus, Worldspan, Sabre та Travelport. 

Глобальні системи дистриб’юції корисні для підтримання актуальності вашої інформації в системах туристичних агентств по всьому світу, а також для надання інформації про ціни та наявність місць в реальному часі. Щоб у повній мірі скористатися перевагами цього каналу, встановіть свої розцінки на рівнях, які залишатимуться конкурентоспроможними порівняно із подібними засобами розміщення, але достатньо високими для того, аби ви могли покрити комісію GDS. 

5. Сайти метапошуку 

На один рівень вище Інтернет агентств подорожей стоять метапошукові системи. Ці сайти, такі як Tripadvisor, Trivago та Google Hotels, стягують з готелів та Інтернет агентств подорожей платню за бронювання за принципом оплати за клік або комісії. 

Взаємодія з користувачами на сайтах метапошуку, як правило, є особливо хорошою, завдяки простому процесу бронювання та доступній для пошуку інформації про ваш готель. 

6. Оптові торговці 

Оптові торговці (Whoolesalers) служать важливою сполучною ланкою між Інтернет агентствами подорожей та компаніями з надання туристичних послуг. Хоча прибуток від цього каналу може бути невеликим, але це корисний спосіб заповнити місце у вашому готелі в останній момент, або забронювати велику кількість номерів. Хоча цей канал має важливе значення для збільшення заповнюваності, він не повинен бути одним із ваших основних каналів дистриб’юції. 

Технології, які ви можете використовувати для керування каналами вашого готелю: 

1. Менеджер каналів YieldPlanet – допомагає керувати стратегією дистриб’юції, відстежуючи всі ваші канали та надаючи корисну статистику. Дуже корисний для того, щоб зберігати все необхідне в одному місці, та переконуватися, що вся ваша інформація стосовно цін, наявності та правил продажу є актуальною. 

2. Модуль бронювання RoomsWizard BE – зробить процес бронювання на вашому сайті максимально зручним для гостей.

3. Система аналізу конкурентних цін OTA Insight – допоможе приймати розумні рішення щодо ціноутворення. 

4. Конструктор вебсайтів RoomsWizard WEB – дозволить отримати сучасний функціональний сайт вашого готеля.