Проблеми паритету готельних цін – як їх виявити та вирішити

Проблеми паритету готельних цін

Проблеми паритету цін можуть бути вкрай шкідливими для об’єкту вашої власності, якщо їх не контролювати належним чином. Вирішення проблем паритету є постійним завданням, успішне виконання котрого може викликати складнощі. Ця стаття являє собою покрокове керівництво для більш ефективного вирішення питань, що виникають при роботі з паритетом цін. 

Паритет цін – це один з найважливіших ключових факторів успіху для готелів, які хочуть збільшити свою популярність на сайтах он-лайн тревел агентів (OTA), а також власну рентабельність та кількість прямих бронювань. 

Однак, цієї мети досить нелегко досягти, якщо у вас немає таких коштів, які мають великі мережі готелів. 

Це керівництво допоможе власникам незалежних готелів успішно вирішити проблеми з паритетом цін. 

Що таке проблема паритету цін?

Паритет готельних цін – це інструмент, за допомогою котрого готельєри намагаються підтримувати однакові ціни у всіх каналах продажу. 

Проблеми з паритетом цін, також відомі як неузгодженість цін – це така ситуація, коли ви виявляєте різні тарифи в різних каналах продажу. 

Наприклад, ви можете знайти свій готель на Booking.com на певну дату з сумою 1000 гривень за ніч, але в Expedia для того ж самого номеру та дати ціна становитиме лише 900 гривень за ніч. 

Така ситуація може виникнути з багатьох різних причин.

Чому паритет цін має важливість для готельєрів?

Паритет тарифів важливий для готельєрів, оскільки він може вплинути на наступні сфери. 

  • Рейтинг у OTA 
  • Прямі бронювання 
  • Розміри прибутків 
  • Імідж бренду 
  • Партнери дистриб’ютори 

У деяких випадках може бути вигідним тримати розбіжність у цінах. Наприклад, ви можете зосередити свої маркетингові зусилля на одному OTA, такому як Booking.com, оскільки вони надсилають вам більше бронювань або можете просувати прямі бронювання за нижчою ціною, оскільки прямі бронювання, навіть зі знижкою, більш вигідні, ніж бронювання від посередника. 

Однак, якщо OTA знайде більш низькі ціни в інших каналах, вони докладатимуть менше зусиль для просування вашого готелю. 

Як виявити проблеми з паритетом готельних цін? 

По-перше, створіть список усіх каналів, де ви продаєте свої номери. Список популярних OTA включає Booking.com, Expedia, Agoda та їхні дочірні компанії, такі як Hotels.com, що належить Expedia, а тарифи надходять від Expedia Partner Central. 

Організуйте свою роботу та створіть таблицю

Тепер, коли у вас є список каналів, вам треба буде занотувати свої спостереження. Найпростіший спосіб це зробити – створити електронну таблицю. 

Створіть стовпці з датами заїзду, датами виїзду та тривалістю перебування, котру ви плануєте перевірити. 

Вам потрібно перевірити кілька дат та варіювати тривалість перебування, оскільки тарифи можуть відрізнятися в залежності від тривалості або дат перебування. 

Перевірте загальнодоступні тарифи на своїх каналах продажів

Завітайте на Booking.com та почніть пошук дат, які ви внесли до своєї електронної таблиці. Потім зазначте ціну у відповідній колонці. 

Повторіть ту саму операцію для інших дат заїзду та виїзду. 

Потім повторіть те саме для кожного каналу продажів. 

Ви бачите, що це трудомістке завдання. Тому можна використовувати спеціальні програми, які дозволяють моніторити ціни на OTA.

Важливо перевірити кілька дат, щоб ви з більшою ймовірністю виявили проблеми з паритетом ціни. 

Як виправити проблеми з паритетом готельних цін

Ви перевірили свої тарифи і виявили деякі проблеми з їхнім паритетом – отже, настав час їх виправити! 

Проблеми з паритетом цін можуть бути спричинені різними причинами. Ми проведемо вас через процес виявлення причини проблеми, та покажемо способи її усунення. 

Можливі причини проблем із паритетом цін 

Ось список найпоширеніших факторів, які можуть спричинити проблеми з паритетом ціни: 

  • Проблеми з менеджером каналів та підключенням до OTA 
  • Неправильні акції та спеціальні пропозиції 
  • OTA створило знижки, які вони дають за рахунок власної комісії 
  • B2B партнери, торговельні посередники та оптові продавці (wholesalers), що продають ваші номери OTA 

Менеджер каналів та зв’язок з OTA

Перше, що вам потрібно перевірити, це те, чи надсилаєте ви правильні тарифи та чи правильно їх отримує OTA. Це надасть можливість визначити, чи є у вас проблеми із підключенням. 

Якщо ви не користуєтеся менеджером каналів, вам потрібно перевірити, чи правильно ви ввели тарифи в екстранеті OTA. 

Однак ми рекомендуємо вам використовувати менеджер каналів YieldPlanet 

Спочатку увійдіть до свого менеджера каналів та перевірте з’єднання з каналом та налаштування мапінгу

Перейдіть на DashBoard менеджера каналів YieldPlanet, аби перевірити стан з’єднання. Якщо іконка зеленого кольору, значить, все добре. Однак, якщо вона помаранчова або червона, це означає, що вам потрібно вирішити проблему. 

Можливо, вам доведеться зв’язатися зі службою підтримки та звернутися до них за допомогою, якщо це технічна проблема. Вони нададуть вам рішення щодо того, як вирішити проблему. Якщо ви не можете вирішити проблему самостійно, зв’яжіться зі службою підтримки SmartPlanet за телефоном (044) 394-94-15 або e-mail support@smart-planet.com.ua , і ми зможемо вирішити її замість вас. 

Якщо ви не виявили жодних проблем із менеджером каналів, тоді вам потрібно перевірити ціни в екстранеті OTA. 

На Booking.com ви можете перейти до перегляду календаря, аби перевірити ціни. Вам потрібно порівняти ціни та список номерів із тим, який ви бачите у своєму менеджері каналів. Вони повинні бути однаковими. 

Якщо всі ціни правильні, тоді ми можемо перейти до наступного кроку. Якщо на цьому етапі вами була виявлена проблема, ви можете зв’язатися з Booking.com і попросити пораду. 

Ви можете виконати ті самі дії щодо інших OTA. 

Неправильні акції та спеціальні пропозиції 

Тепер, коли ми впевнені, що у нас немає проблем із підключенням, нам потрібно перевірити, чи створили ми узгоджені рекламні акції на всіх каналах продажу. 

Увійдіть в екстранет OTA, де ви знайшли проблему, та перевірте сторынку з налаштуваннями промо акцій. Необхідно також увійти на сайти інших OTA для порівняння відповідних промо акцій. 

Наприклад, якщо проблемним каналом є Booking.com, ми повинні увійти в екстранет Booking.com, а потім перейти на сторінку Акції

Перевірте, чи проводите ви рекламну акцію, яку ви не налаштували на інших каналах. Якщо це так, то вам потрібно відредагувати свої акції, аби вони узгоджувалися між собою. 

Золоте правило – це узгодженість! Якщо ви проводите рекламну акцію або приєднуєтесь до кампанії на одному каналі, вам потрібно створити таку ж рекламну акцію на інших каналах! Різні канали мають різні методи створення рекламних акцій, і іноді це може вас заплутати. Якщо вам потрібна допомога у налаштуванні акцій, зв’яжіться з SmartPlanet, і ми з радістю проконсультуємо вас яким чином зробити це найкраще. 

Якщо ви виявите, що всі ваші акції однакові та все налаштовано правильно, вам потрібно буде перейти до наступного кроку. 

OTA створило знижки 

Здебільшого проблеми з паритетом цін бувають викликані самими OTA! OTA завжди прагнуть поліпшити свою частку ринку. 

Іноді вони додають рекламну акцію, аби залучити клієнтів, які шукають найкращу пропозицію. Вони надають знижку зі своєї власної комісії, тож ви все одно отримуєте той самий дохід. Однак це впливає на паритет ваших цін. 

Вам потрібно буде зв’язатися зі своїм менеджером з маркетингу, аби він вирішив цю проблему для вас. 

Щоб виграти частку ринку, OTA готові піти на скорочення своєї націнки, запровадження спеціальних пропозицій та купонів на конкретну дату та рекламу цих тарифів на сайтах метапошуку, щоб отримати більше замовлень.
Можливі навіть ситуції, коли один і той же готель на однакові дати пропонується на OTA за різною ціною. Якщо бронювати його з IP адреси країни, в якій знаходиться готель, ціну показує ту яку виставив готель, а якщо бронювати з іншої країни – може бути застосована знижка, яку надає сама OTA за рахунок своєї комісії.

Представники OTA часто відключають подібну рекламу за зверненнями готелів, але існує ймовірність, що через пару днів або тижнів ця проблема повториться ще раз, і вам доведеться вимагати від них, аби вони знову припинили свою акцію.

Ця проблема є постійною і потребує пильної уваги. 

B2B партнери, торговельні посередники та оптові продавці (wholesalers)

Якщо ви помітили дешевші тарифи на веб-сайті OTA, які не відповідають внесеним у вашому календарі в менеджері каналів, можливо, вони отримали цю ціну від одного з ваших B2B партнерів або оптових продавців. 

Наприклад, ви можете мати угоду з місцевою туристичною агенцією чи оптовим продавцем готельних номерів, за якою тарифи на номери набагато дешевші, ніж ті, котрі ви вставляєте публічно. Потім цей партнер переходить до Agoda і пропонує їм тариф, який є нижчим за ваші прямі тарифи. 

Деякі OTA відображатимуть ціни, запропоновані вашими B2B партнерами, поряд із вашими тарифами. Наприклад Agoda та Ctrip. 

Це нечесно, але якщо ви погодились продати іншому партнеру номери за набагато дешевшою ціною, вам слід укласти з ним договір, який забороняє йому публічно рекламувати більш дешевий тариф в Інтернеті. 

Цей сценарій є найгіршим і таку проблему вирішити найважче. У деяких випадках її взагалі не вдасться вирішити, і вам доведеться переглянути умови договорів з вашими офлайн-партнерами. 

По-перше, вам потрібно визначити, який туристичний агент або оптовий продавець продає ваші готельні номери в Інтернеті. Можливо, вам доведеться звернутися до своїх партнерів і прямо попросити їх припинити це робити. 

Якщо ви не можете дізнатись, який оптовик пропонує дешевшу ціну, ви можете звернутися до регіонального менеджера OTA. Однак вони часто відмовляють у наданні такої інформації. 

Таким чином, останній з доступних вам варіантів – це зробити фальшиве бронювання самостійно. Знайдіть дешевший тариф та забронюйте номер. Коли бронювання буде оброблено та підтверджено, ви зможете визначити джерело бронювання. 

В електронному листі з підтвердженням бронювання вам повідомлять, хто саме щойно зробив бронювання, або безпосередньо ваш партнер зв’яжеться з вами для його узгодження. У будь-якому випадку, ви дізнаєтесь, звідки взялося це бронювання. 

Тепер ви маєте всю інформацію, необхідну для вирішення проблеми для визначення  вашого B2B партнера, який причиною знижених тарифів в Інтернеті. 

Як вирішити проблему паритету цін

Проблеми з паритетом цін мають великий вплив на показники вашої діяльності в Інтернеті, тому дуже важливо слідкувати за цим. 

Перевірка паритету цін – це постійне завдання, яке необхідно виконувати на регулярній основі. 

Дотримуючись цього покрокового процесу перевірки різних проблемних аспектів, ви заощадите свій час. Якщо ви виявили проблему з паритетом ціни, список можливих негараздів, які вам потрібно перевірити, включає наступне: 

  1. Проблеми з менеджером каналів та підключенням до OTA 
  2. Неправильні акції та спеціальні пропозиції 
  3. OTA створило знижки, які вони дають за рахунок власної комісії 
  4. B2B партнери, торговельні посередники та оптові продавці, що продають ваші номери OTA 

І головне не забувайте, що найбільш прибутковим для готеля є пряме бронювання. Тому на власному сайті завжди треба мати найкращу цінову пропозицію, тому що це є основним стимулом для рішення клієнта на якому каналі робити бронювання. І цьому також сприяє Білборд ефект, який важливо правильно використовувати для підвищення власних прибутків. Паритет важливо підтримувати саме між усіма OTA якими ви співпрацюєте. Щоб у посередників не було переваг для перетягування ваших клієнтів.