Останні тенденції та поради щодо веб-сайту готелю

Щоб покращити веб-сайт вашого готелю, корисно знати про ті тенденції, що наразі панують в Інтернеті; так ви зможете забезпечити собі максимальні шанси на збільшення кількості прямих бронювань. 

Пандемія змінила нашу рольову поведінку як клієнтів. З огляду на це, пропонуємо вам кілька порад та підказок щодо готельних веб-сайтів, які, як ми сподіваємось, допоможуть та надихнуть вас при підготовці до літніх бронювань та під час них. 

Які тенденції спостерігаються наразі у сфері готельних веб-сайтів? 

Віртуальні екскурсії 

Захоплюючі відео, що створюють ефект присутності, існували вже задовго до пандемії, але якраз вони стали саме тим інгредієнтом, котрому приділяється набагато більше значення відтоді, як більша частина з нас на місяці перейшла в режим локдауну, не маючи жодної іншої інформації для прийняття рішень, ніж те, що ми можемо побачити в Інтернеті. Люди не перестануть занурюватися в пошуки тих місць, де вони хотіли б зупинитися, і чим більше ви зможете продемонструвати їм свої пропозиції, тим краще. Саме з цієї причини розглянути можливість віртуальних екскурсій по вашому готелю – це гарна ідея. Ви також можете розглянути можливість створення віртуального туру на місце проведення весілля. Скористайтеся усіма варіантами, котрі маєте у своєму розпорядженні, аби дати майбутнім клієнтам додатковий стимул. 

Геометричні сітки 

Сітки – це чіткий та стильний спосіб представити ваш контент; до того ж вони забезпечують вам велику гнучкість та опції його відображення. Сітка не повинна складатися з повністю однакових частин; ідея полягає в тому, щоб дати вашому контенту чіткий простір для відображення – без зайвих нагромаджень. 

Приємна палітра 

Останній рік був важким для очей всіх тих з нас, хто більшу частину свого часу дивився на екран, полишаючи його лише у разі нерегулярних прогулянок та, можливо, перерв на каву. Це означає, що величезна частина ваших гостей відчуває перенапруження очей через те, що занадто багато свого часу вони провели, дивлячись на свої екрани. Тому цілком зрозуміло, що веб-дизайнери в усьому світі наразі використовують приглушені кольорові палітри та схеми, котрі роблять досвід користування веб-сайтами більш комфортним. Розглядаючи колірну гамму веб-сайту вашого готелю, пам’ятайте про м’які кольорові палітри, такі як тепла зелена, пастельна блакитна, м’яка коричнева та сіра або світло-рожева. Ідея полягає в тому, що ці кольори допоможуть викликати у користувачів вашого веб-сайту почуття спокою. 

Оптимістичний голос 

Залишатися оптимістом – це єдиний шлях вперед! Нехай ваш тон та образність передають почуття оптимізму та захоплюючої грайливості у передчутті літа та взагалі. Ми всі пройшли крізь великі складнощі та негаразди. Ніколи не було більш підходящого часу, аби відчути себе на одному рівні зі своїми гостями та стимулювати в них почуття одностайності. Ви можете почати робити це через контент вашого веб-сайту. 

Чи готовий ваш веб-сайт до успіху? 

Вам потрібен веб-сайт, котрий: 

  • Спрямовуватиме трафік безпосередньо на ваш сайт (та подалі від Інтернет агентств подорожей!) 
  • Представлятиме цікавий та унікальний контент, який позиціонує ваш готель як найкращий варіант для бронювання 
  • Рекламуватиме ваші номери та їхні переваги (подумайте, що саме шукатимуть люди після пандемії) 
  • Буде інтегрований з найбільш підходящою щойно оновленою системою бронювання RoomsWizard BE, котра зробить пряме бронювання легким та приємним 
  • Забезпечить користувачам зручність та відчуття відсутності жодних клопотів у разі здійснення замовлення 

З чого слід почати? 

Простота та легкість 

Подумайте про перші враження. Ваша домашня сторінка повинна бути чистою, чіткою та неймовірно простою для навігації. Вона також повинна швидко завантажуватися та бути повністю оптимізованою під мобільні пристрої. 

Користувачі зроблять свої висновки за лічені секунди, і тому вам бажано дати їм те, що їм потрібно без зайвих відволікань та думок. 

Ваш заклик до дії є ключовим елементом 

Як ваші гості зрозуміють, яких саме дій ви від них очікуєте далі, якщо ви їм цього не скажете? Чіткі заклики до дії є найважливішим елементом на сторінках вашого веб-сайту. 

Текст або кнопки, що спонукають «бронювати зараз» або «шукати далі», будуть утримувати відвідувачів на вашому сайті та скеровувати їх на кожному кроці в процесі бронювання. На сайті готелю “Пасаж” можна побачити заклики, спрямовані на тих гостей та замовників, які бажають забронювати номер. Ці кнопки являють собою чіткі заклики до дії, які потрапляють у поле вашого зору негайно, як тільки ви опиняєтесь на їхньому сайті. 

Важливо забезпечити продумане розташування непереборних закликів до дії впродовж усього процесу бронювання, щоб у ваших замовників не виникало жодних питань щодо того, куди їм слід йти далі. 

Максимально спростіть процес бронювання 

Якщо ваші гості стикаються з будь-якими перепонами в процесі бронювання – будь то заплутана форма, або спосіб оплати, до якого вони не звикли – вважайте, що ви їх втратили. 

Це може означати, що вам потрібно враховувати такі речі, як пропонування вашим гостям різноманітних способів оплати та огляду того, що саме вони замовляють, перш ніж натиснути кнопку «бронювати зараз». Тому ми рекомендуємо використовувати для автоматизації бронювання сучасну та інтуітивно зрозумілу систему RoomsWizard BE

Додавайте супутні послуги, знижки та пакети послуг 

Деякі покращення можуть допомогти вам збільшити середню вартість бронювання, особливо зараз. Подумайте про такі речі, як: 

  • Дитячі пакети, що включають такі речі, як желейні цукерки, книжки-розмальовки, кольорові олівці або фломастери, дослідницькі карти місцевих зоопарків або парків, міні-іграшку  
  • Пакети для мами і тата, в котрих книжки-розмальовки та желейні цукерки замінено на пляшку вина, пиво, чіпси 
  • Пікнік на винос для сімей, котрим вони зможуть насолодитися на вашій території 
  • Пакет оздоровлення або релаксації після прибуття, що включає маски для обличчя, ароматерапевтичні олії для ванни, можливо, килимки для йоги в номері та посилання на ексклюзивні тренування, які проводять експерти-тренери вашого тренажерного залу 

За допомогою нашого продукту RoomsWizard Web ви можете легко та швидко отримати сучасний веб-сайт. Пропозиція також включає:

  • Оформлення сайту
  • Інтеграція Модулю Бронювання
  • Створення багатомовного сайту
  • Інтуітивно зрозумілий інтерфейс
  • Базова SEO-оптимізація
  • Адаптивний дизайн сайту